Real V VIXXイムニダ~!

VIXXを娘と2人で応援してるブラジルぴょるぴです~♪ 韓国語能力試験TOPIKのために勉強しているので、一緒に勉強しませんか?

PREV | PAGE-SELECT | NEXT

≫ EDIT

スポンサーサイト


| スポンサー広告 | --:-- | comments(-) | trackbacks(-) | TOP↑

≫ EDIT

"Happy Birthday Ravi" I AM CHAD FUTURE Episode 2





ChadFuture が2014/08/07 に公開した動画をシェアします~




"Happy Birthday Ravi" I AM CHAD FUTURE - Episode 2

 ChadFuture




Ravi CHAD FUTURE Episode 2





私は、私の好きなK-ポップ・ラッパーの1人、グループVIXXからのラヴィと
コラボするチャンスを得ました。(それらをチェックしてください!)

ミュージック・ビデオ撮影の週末に、私たちはLAで素晴らしい友達&乗組員と
ラヴィの誕生日を祝いました、さらに、私たちはいくらかを楽しくしておき、壮大な
ゴーカート・レースで競争しました!

君たちは、さらに "Rock The World" を録音し、初めて会って、
いくらかが私たちのスタジオ映像において専門的なのを見るようになります。
この全プロジェクトは10か月のスパン以上組織され生産されました。
したがって、私たちはみなあなたと最終生産物を共有して実際に感謝します!

ラヴィ(VIXX)へ本当にありがとう、クラゲ・チーム(Pak & Yu)、
シン& Joombasのマシュー、メディア・テンプル、A-ディーは
ライアン・スコット、Vi、サラ、ダリオ、Hallory、赤ん坊ディー、ザカリア、
サブリナ、クリスティーCho、T-ポップ、JCON、私のダンサーおよび
ヴェンデッタスタジオ・チーム全体を引き寄せました!!
Love you!




2014/08/07 に公開
SUBSCRIBE FOR NEW VIDEOS EVERY FRIDAY! #FutureFriday

I had a chance to collaborate with one of my favorite K-Pop Rappers, Ravi from the group VIXX. (Check them out!)

On the weekend of the Music Video shoot, We celebrated Ravi's birthday with my awesome friends & crew in LA, we also had some fun and competed in an epic Go-Kart race!

You guys also get to see some exclusive in studio footage of us Recording "Rock The World" and meeting for the first time. This entire project was organized and produced over the span of 10 months, so we are all really grateful to share the final product with you!

Thank you so much to Ravi, VIXX, The Jellyfish Team (Pak & Yu), Shin & Matthew at Joombas, Media Temple, A-Dee, Drew Ryan Scott, Vi, Sara, Dario, Hallory, Baby Dee, Zach, Sabrina, Christy Cho, T-Pop, JCON, My Dancers and the entire Vendetta Studios team!! Love you!




 ChadFuture の概要より~








関連記事
スポンサーサイト

| ROCK THE WORLD | 10:41 | comments(-) | trackbacks(-) | TOP↑

PREV | PAGE-SELECT | NEXT

